• Reklamacje i zwroty

Reklamacje


Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła i są oryginalne.

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
* wad fabrycznych,
* uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
* niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu

W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną na adres Sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacja rozpatrzona będzie najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.

Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

Prawo odstąpienia od umowy 

W Sklepie argani.com.pl Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w Sklepie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, nie podając przyczyny. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy:

  • towar nie nosi śladów użytkowania i nie został w żaden sposób zniszczony.
  • jest kompletny
  • nie jest uszkodzone zabezpieczenie fabryczne, pudełko nie jest zniszczone

Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie o rezygnacji z zakupów, zawierające numer konta, na które Sklep może zwrócić wpłacone pieniądze.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu towaru.